niedziela, 14 lipca 2013

Rozdział 1

I wreszcie dodaję ten 1 rozdział <3

*OBSERWOWANIE*
Bardzo bym was prosiła o obserwowanie :)
Ja oczywiscie też będę was obserwować <3

I uprzedzam,że ten rozdział moze być trochę nudnawy :p
Bo to jest taki Pierwszy :>

Dobra,czytajcie!

Dom Anubisa
Trudy-O! Widzę pierwszych mieszkańców!
--Wchodzi Jerome,Joy,Alfie
Trudy-Cześć kochani.
Wsz-Hej Trudy!
Vera-Witajcie!
--Zdziwienie
Alfie-Vera?!
Trudy-Tak Alfie.
Victor-Moi drodzy Vera na razie będzie drugą opiekunką.
Jerome-No..okej.
Vera-Komu zrobic pyszne kanapki?
Alfie-Mnie,mnie,mnie! Kocham cię Vero!
Jerome-Alfie,czekaj!
Alfie-No co?
Joy-Ty jesteś nadal z Willow?
Alfie-Oczywiscie,układa nam się super.
Joy-Znaczy ja się cieszę,ale wiesz,ze Amber wraca?
ALfie-Amber!?!!
Jerome-(śmiech) O! To się narobiło.
Alfie-Muszę coś wymyśleć.
--Wchodzi Fabian i Eddie
Fabian-Hej! Jest K.T?
Eddie-Cześć. Jest  Patricia?
Joy-Haha. Hej chłopaki. Jeszcze nie ma. A tak w ogóle to co ty się Fabian o K.T pytasz!?
Fabian-Ja?No bo wiesz..bo
Eddie-Rany! Oni chodzą ze sobą!
Joy-Co? Wow! Ale zdziwienie.Gratuluję wam!
Fabian-Dzięki.
--Wchodzi K.T,Willow i Paticia
Joy-Chłopaki. Spójrzcie w tył.
Eddie-Gaduła!
Pat-Hej Eddie.
--Przytulają się
K.T-Fabian,tęskniłam.
Fabian-Ja też.
--Wchodzi Alfie do holu. Patricia i K.t poszły się rozpakować.
Wilow-Alfie!
Alfie-Moja babeczka!
--Tula się.
--Wchodzi Amber,Nina oraz Leon
Amber-Gdzie jest mój Alfie?
--Widzi Alfiego z Willow.
Amber-Co? Alfie!!
Alfie-oo AMber!
Willow -Ojej! AMber , tęskniłam.
Amber-Co tu się dzieje?
Alfie-Wiesz...ja..no..my..chodzimy ze sobą!
Amber-Z Willow?!
Alfie-No..tak , odeszłaś ,nie było cię , no więc..
Amber-Więc znalazłeś sobie inną
.Willow-Oj..Alfie , to ja moze się usunę i dam wam chodzić.Widzę,że Amber zależy na tobie.
Amber -Dzięki Willow.Alfie kiedy idziemy na randkę?
Alfie-Łołołoło! Co? Nie będzie żadnej randki , ja chodzę z Willow!
AMber -Oo, ale! -odchodzi
Willow-Alfie, to to było miłe , co zrobiłes dla mnie!
Alfie-No wiem .Amber była dla mnie ważna. ALe teraz ty się liczysz cukierku!
Willow-Chodźmy zrobimy babeczki!
Nina-Ale się dzieje
!Leon-Woww! A tak w ogóle to cześć. Jestem Leon Miller, nowy
.Nina-Hej! Ja jestem Nina .Ejjj , czekaj , ty jestes bratem Eddiego!?
Leon-No tak.Nie wiedział ,że przyjadę 
Nina-Ooo. To będzie zdziwienie.
Leon-Słyszałem ,ze ma dziewczynę. Jak na gust Eddiego patrząc, pewnie jakąś brzydką
.Nina -Tutaj się nie zgodzę
--Idzie Fabian , K.T schodzi z góry
Nina-Ojeju! Fabian
Fabian-Nina! To niemożliwe przytulają się
Nina-Tęskniłam za tobą bardzo!
Fabian-Ja też! Smutno mi było bez ciebie! Nie wiedziałem ,ze przyjedziesz!
Nina-Krzyż zniszczony , więc wolna droga. teraz mozemy być razem.Bez przeszkód!
Fabian-No , wrescie!
K.T -Oo! Bez przeszkód! Słodko!
Nina-Hej ! Jestem Nina. Dziewczyna Fabiana
K.T -Hej. Jestem K.T .Dziewczyna Fabiana!
Nina-Co?! Fabian!
Fabian-W wakację się zbliżyliśmy do siebie z k.T .Myślałem ,ze nie wrócisz!
Nina- Ale wróciłąm -
--odchdzi z płaczem do pokoju
Fabian-K.T , ja..
K.T - Daj spokój
-odchodzi.
--Godzinę później - Schodzi Patricia ze schodów, potknęła się , Leon był blisko.
Patricia-Wooa
Leon-Mam cie!
Pat-Jeju, dzięki
Leon-Ale masz śliczny uśmiech
.Pat-To miłe , jestem Patricia
Leon- A ja Leon , będę tu mieszkał
Pat-Fajnie 
Eddie-Hugh? Co to! Leon!!
Leon-Hej braciszku. Nie wiedziałem,ze takie ładne dziewczyny tu chodzą!
Eddie-Spokojnie Leon.Nie rozpędzaj się. To moja dziewczyna!
Leon-Co!? Nie , nie , nie! Między nami zaiskrzyło!
Eddie-Nie Leon!
Pat-Ymmm, no..
Eddie-Patricio , tęskniłem za tobą!
--Całuje ją/
Pat-yy , widzieliśmy się już.
.Leon-Spokojnie Eddie , niedługo będzie na odwrót
Podchodzi do Patrici i....


Zwiastun 2-
1.Czy K.T i Fabian pogodzą się?-
Fabian-K.T ,przepraszam! Zrozum ,ze Nina była dziewczyną , która bardzo kochałem, zjawiła się nagle! To był dla mnie szok! Wybaczysz mi?
2.Czy Patricia wybaczy Leonowi?-
Leon-Przepraszam za moje zachowanie! Ja sądzę ,że zakochałem się w tobie!
3.Czy między Patricia a Leonem , na prawdę cos jest?
Pat-Ta Leon, masz rację. Bo co moze Fabian zrobić?? Powiedzieć Eddiemu ,że się przytulamy?!




Na dziś to tyle ;) 
Piszcie szczere opinie,niedługo będzie fajniej <3
I proszę o obserwowanie.


Wiem,wiem. Nie jest za długi,ale jest cos :)
MOJE SCENARIUSZE BĘDĘ GŁÓWNIE O PEDDIE <3


16 komentarzy:

  1. Extra! Chyba już czytałam taki scenariusz na Pingerze! A scenariusz genialny!<33

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Też czytałam taki na Pingerze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo na pingerze też piszę takie scenariusze :)
      Ale chciałam też spróbować tu pisać ;*
      Jeżeli nie chcecie mogę pisać inne, skoro na pingerze czytalyscie <3
      Bo ja je pisze na blogu loveehoa.pinger.pl

      Usuń
  3. Fajnie. ;)
    Ja też czytałam i tak sobie mówię : kurde, co jest? dlaczego myślę, że coś takiego czytałam? :D
    Widać nie tylko ja :D
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny czekam na kolejny i zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super <3 Mega jestem ciekawa co z Pat i bratem Eddiego <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski jestem ciekawa chce kolejny <333

    OdpowiedzUsuń
  7. super ♥♥
    czekam na next ;**

    PS. będzie Fabina ♥ czy Kabian ? (wolę Fabinę, ale ty zadecydujesz)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super supeer *.*
    Zapraszam do mnie.. nowy odcinek :)
    Dołączysz do obserwatorów?
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/07/stracone-marzenia-odcinek-1-tylko-ty-i.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się zaczyna.
    W takim momencie skończyć ;p.
    Mam nadzieję, że szybko dodasz kolejny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny scenariusz ;)) Zapraszam do mnie na bloga: housee-of-anuubis.blogspot.com + zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Już cię zaobserwowałam .;) To ja z bloga http://martus3075.blogspot.com/ ;)
    Extra !!
    Jej Kabian kocham ich !!
    Ja wolę Kabian niż Fabine <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Superrr
    Moze sprobujesz inne niz na tamtym blogu

    OdpowiedzUsuń
  13. Super.! :)
    violetta14.pinger.pl (Jeśli Ci to przeszkadza to nie będe sie tak podpisywać)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo będę wdzięczna za każdy komentarz <3