poniedziałek, 15 lipca 2013

Rozdział 2

Siemka!
Dzis rozdział drugi <3

Mam ważne pytanie!

Czy podobają wam sie te opowiadania?
Mam pisać nowe? Bo niektórzy pisali,że na pingerze je czytali.
Fakt! Mam tam też bloga i również tam piszę je.
Tylko na nowe będzie trzeba troche czekać,bo te mam gotowe.

Wiec jak?



Rozdział 2

--Podchodzi do Patrici i..całuje ją!
Eddie-Teraz to cię zabije!
Leon-I co Patricio , podobało sie?
Patricia-Leon , lubię cię , ale to co teraz zrobiłeś było chamskie!
Eddie-Pożałujesz!
Pat-Spokojnie Eddie , chodźmy już.
--pokój K.T
Pukanie
Fabian- K.T, jesteś?!
K.T-Nie ma mnie!
Fabian- Przepraszam! Zrozum,że Nina była dziewczyną , która bardzo kochałem, zjawiła się nagle! To był dla mnie szok! Wybaczysz mi?
k.T-Achch,no dobra! Wybaczam
Fabian-Wiesz ,że jesteś extra?!
K.T-hah , no wiem.
--pokój Amber , Niny
Amber-Alfie ma inną!
Nina-Fabian ma inną!
Amber-Tak się o mnie starał!
Nina-Mówił ,że jestem na zawsze!
Patricia-Oo Eddie jest taki dobry , ale jaki zazdrosny!
PŁACZ
Pat-Jejj , dziewczyny co się stało!
Amber-Alfie mnie nie chce!
Nina-Fabian mnie nie chce!
AMber-Dla nas , nie jest problemem , że chłopak jest zazdrosny
Nina-Bo zostałyśmy same!
Pat-Nie martwcie się , bedzię okej!
Nina-Nie , nie będzie
Wchodzi K.T
K.T-Heej , dziś robimy piknik w komorze z maską! Może wpadniecie?
Nina-Ja nie potrzebuję zaproszenie K.T! Jestem wybraną! Liderem Sibuny , no teraz to z Eddiem.
Amber-A ja wymyśliłam te nazwe! Jesteśmy w niej od początku, a ty tak sobie przychodzisz po prostu jak byś była nie wiadomo kim!
K.T-Okeeej. To było dziwne! A ty Pat przyjdziesz?
Pat-Eddie mi już powiedział wszytsko!
K.T-To dobrze , do zobaczenia
--Salon
Paticia idzie do kuchni
Leon-Patricia!!
Pat-oo Leon
Leon-Przepraszam za moje zachowanie.Ja sądzę ,że zakochałem się w tobie!
Pat-Oj Leon.. Ja jestem zakochana w Eddiem! Ale lubie cię!
Leon-No dobrze , na razie się tym zadowolę!
Pat-Jesteś dobrym przyjacielem!
Leon-Zawsze ci pomogę
Obejmuje ją
Fabian-Hugh!? Gołąbeczki!
Pat-Co!? Nie , nie on ,nie tylko , znaczy to był przyjacielski uścisk!
Fabian-Jasne , jasne!
Pat-Fabian! Było tak jak mówię!
Leon-Patricio, daj spokój!
Pat-Ta Leon, masz rację. Bo co moze Fabian zrobić?? Powiedzieć Eddiemu ,że się przytulamy?!
--Pokój Eddiego i Fabiana
Fabian-Eddie , nie uwierzysz co się stało!! 
Eddie- No co?
Fabian-Pogodziłem się z K.T
Eddie -To extra
Fabian-A i jeszcze jedno..tylko to może cię zaboleć!
Eddie - Chodzi o Patricię?
Fabian-I Leona!
Eddie -O nie!
Fabian -Przytulali się!
Eddie-Zdradziła mnie
Fabian-Hahha, nie! Co ty!
Eddie wychodząc - Muszę z nią zerwać
Fabian -Eddie! Ja przecież żartowałem!
--Salon
Eddie-Patricia! Nie wiedziałem ,że jesteś taka! Zrywamy
Patricia-..Co! Ale ja..
Eddie-Nie tłumacz się , pewnie nic nie zrobiłaś!
Pat-Bo tak! Eddie , proszę
Eddie-Jak zwykle Leon wszystko mi zabiera!
Leon-Złotko, nie martw się , wszystko będzie dobrze!
Pat-Leon, właśnie o to chodzi,Ty jestes przy mnie kiedy mi smutno! Pocieszasz mnie.
Leon-Nie chce , aby on cię ranił
Pat-ymm, dzięki.Ja juz idę
Leon-Rozumiem.
--Pokój Niny , Amber , Pat
Nina-O hej Patricio.Idziemy?
Pat-Nie..
Amber-Czemu płaczesz?
Pat-Eddie ze mną zerwał
Nina-Leon!
Pat-Nie , Fabian!
Nina- CO!? Z tobą też kręci!
Pat-Nie.Leon mnie objał na zgodę. A Fabian o zobaczył i poleciał do Eddiego.
Amber-Współczuję. Ale zrozum Eddiego , on nie wiedział ,że to pomyłka
Nina-Musisz mu to wytłumaczyć
Amber-On cie kocha..
Pat-Amber, no nie wiem.
Nina-Dobra , chodźmy do tej komnaty z maską!
--Komnata
Nina i Eddie - No zaczynajmy nasz piknik!
Amber-Jeju! Tyle się tu działo!
ALfie-Oj tak! Senkharaa
Pat stoi pod ścianą
Eddie-Gaduło..Fabian mi wszytsko powiedział.Przepraszam
Pat-Co w związku z tym?
Eddie-Wrócisz do mnie?
Pat- No , nie wiem.
Eddie ją całuje
Pat-Eddie patrz wisior!
Eddie-Świeci się
Pat-Przyłóż go tu, obok mnie!
Eddie-Okej
Otwiera się wejscie tam gdzie stała Pat. Gaduła wpada do jkiegoś pomieszczenia
Eddie-Patricia!
Nina- CO się stło?
Eddie-Ja nie wiem..y to wisior
Fabian-Widocznie to przejscie tylko Osirion mógł odblokowac!
K.T-O! Czyli wybrana nie jest taka wyjątkowa..
Fabian-Odpuść sobie!
Amber-Hello! Patricia jest tam uwięziona!
Alfie-Przyłóż ten wisior!
Eddie-Robi się
Otwiera się komnata
Pat- Eddie.. tam jest..tam jest..

*Zwiastun 4
1.Kim jest nowy wróg?
Fabian-To syn Senkhary!
2.Czy jest szansa na Fabine?
Nina-Fabian, pocałowałeś mnie!
3.Gdzie jest Mara?
Joy-Mara nie będzie juz tu chodzic!
4.Kim jest nowy? Czy historia lubi się powtarzać?
Tomas-Witajcie
Fabian-O nie! 

I jaka decyzja?
Pisać te czy jakieś nowe?

10 komentarzy:

  1. Extra scenariusz <333
    I jest super,!

    Wole abys pisała TE!
    Bo też na pingerze czytałam ale trochę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym trochę wolała nowe,ale te też są super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Ja cię proszę żebyś dodawała te, bo ja nie czytałam ich na pingerze i jestem ciekawa co będzie dalej. Nie mogę się doczekać nexta!! P.S. Trochę to jest nieczytelne - za bardzo się zlewa. Mogłabyś coś z tym zrobić, bo uwielbiam czytać te scenariusze, a noszę okulary i trochę mi źle. Z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostaw te ja na pingerze nie czytałam a jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super ♥♥♥
    czekam na next ;***

    zostaw te, bo ja nie czytałam na pingerze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, szkoda że Eddie go nie zabił, o jednego mniej ;d
    violetta14

    OdpowiedzUsuń

Bardzo będę wdzięczna za każdy komentarz <3