wtorek, 16 lipca 2013

Rozdział 2

Hejka ,hejka :)

To znowu ja.

Mam Rozdział 2

-Patricia
Był niezwykły.Gdy weszłam do środka.Zaczęłam się przyglądać wszystkiemu.Ten dom był staroświecki i tajemniczy!Spodobało mi się tutaj.
Trudy-Witaj gwiazdko,nowa?
Patricia-Tak nazywam się Patricia Williamson.
Trudy-Ja jestem Trudy. Zaraz ci przedstawię mieszkańców Domu Anubisa.
Polubiłam ją . Była miła,ciepła. Gdy powiedziała o mieszkańcach moje serce zabiło mocniej!Weszłam so salonu i zobaczyłam grupę osób. Wyglądali na fajnych. Oby też tacy byli. Ale moją największą uwagę przykuł wysoki blondyn o ślicznych oczach.

-Eddie
Zaraz mielismy poznać nowa uczennicę.Zastanawiałem się jaka ona jest.Nagle do salonu weszła piękna brunetka. 
Gdy na mnie spojrzała poczułem się jak w niebie.Chyba się zakochałem. Stop! Eddie.Nie mozliwe.Nawet jej nie znasz. Nie wiedziałem co powiedzie,więc palnąłem jakieś głupstwo.

Eddie - Hej ślicznoto,jestem Eddie.
Patricia-O nie! Kolejny leszcz.

--Patricia
Gdy podszedł do mnie blondyn ucieszyłam się,lecz gdy sie odezwał straciłam na ochotę na niego patrzeć.To jest zwykły flirciarz. I tyle. A juz myślałam.

Fabian-Jak masz na imie?
Patricia-Patricia Williamson.Pochodzę z Londynu.Mam siostrę bliźniaczkę.
Amber-Bliźniaczkę?!
Patricia-Tak.
Amber-Ale extra! Przedstawię ci wszystkich. To jest Alfie,Willow,Jerome,Joy,Nina,Fabian,K.T, Ja to Amber a i tam jest Eddie.Mara odeszła niestety.Przeniosła sie do wyzszej szkoły.
Pat-Miło mi. A z kim mam pokój.?
Amber-Ze mna i Niną.
Pat-Fajnie,to ja pójdę się rozpakować.

Poznałam juz wszystkich.Zaczęłam myśleć,ze jednak będzie tu fajnie.Gdy wchodziłam na górę,zaczepił mnie ten flirciarz,Eddie.
Eddie-Patricio.
Pat-Nie gadam z takimi luzerami.
Eddie-Poczekaj..

Poszła, Nie będę z nim rozmawiać. Unikałam jego wzroku,bo ma takie śliczne oczy ,że zaraz bym go pocałowała. Stop! Patricio! Co ty wygadujesz!? To zwykły padalec.

--Eddie
Rany! Ale ona śliczna. A ja nie zrobiłem dobrego wrażenia. Nie chce ze mną rozmawiać,a ja serio ją polubiłem.Poszedłem do salonu i usiadłem smutny.

Fabian-Co ci jest?
Eddie-Nic,zupełnie nic.
Jerome-Trafiło go!
Eddie-Zamknij się Jerry.
Jerome-Zakochał się w nowej, a ta ma go gdzieś!

Cóż miał rację. Zakochałem się w niej.Ale nie mogłem im sie przyznać.Jakby to wyglądało i niestety ona ma mnie gdzieś. Więc nie widzę w przyszłosci zwiazku.

Eddie-Nie prawda!
Amber-A co o niej sądzicie tak w ogóle?
Wszyscy-Bardzo miła i fajna.
Amber-No,ja też ją polubiłam.

Chyba pójdę jej wszystko wyjaśnić.Gdy wchodziłem po schodach,zauważył mnie Fabian.

Fabian-Eddie!
Eddie-Co chcesz?
Fabian-Zebranie Sibuny!
Eddie-Teraz?
Fabian-Tak,w naszym pokoju.Powiedz dziewczynom.
Eddie-No dobra.

Fabian to ma wyczucie. No niestety Sibuna wzywa. Poszedłem na górę po Amber,Ninę i K.T. Akurat były wszystkie w pokoju.

Eddie-Hej.jest Patricia?
Amber-Wyszła do łazienki.
Eddie-Zebranie Sibuny. Teraz,u nas.

--Patricia
Wracałam z łazienki.Gdy usłyszałam ,ze  w naszym pokoju Eddie rozmawia z dziewczynami.Mówili o jakimś spotkaniu Sibu coś tam. Jestem ciekawa o co chodzi! Maja zaraz w pokoju chłopaków. Jak usłyszałam,ze wychodzą,schowałam się a potem po cichu poszłam za nimi,Stanęłam przy drzwiach i zaczęłam podsłuchiwać.

Eddie-Więc co odkryłeś Fabian?
Fabian-Potrzebna nam pomocnica!

To wszystko. W następnym będzie cos tam z Peddie ;)

Ale nie nacieszycie się nimi,bo zaraz sie znienawidzą :D

Jutro kolejny. :*



7 komentarzy:

  1. Suuuupeeer *.*
    Zapraszam do mnie :) Nowy odcinek :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Osz Ty! Właśnie, że mają się zakochać a nie nienawidzić?! Helloł!
    Przepraszam, że nie skomentowałam ostatniego rozdziału.. Teraz jakoś w ogóle nie myślę, ani nic.. Chyba przez Coriego. [*].
    Więc jak dodasz next to proszę napisz mi na blogu : loveinhouseofanubis.blogspot.com ;)

    Pat w Sibunie, Pat w Sibunie!
    Czeeeeeeeeeeekam! Na Peddie okej?!
    Zapraszam też do siebie, tylko, że nie mam pojęcia kiedy pojawi się next.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle! Extra! Bardzo mi się podoba!<33

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja! "
    JA chce Peddie ;(
    Spraw żeby byli! :)
    Ale tak to extra!

    OdpowiedzUsuń
  5. super ♥♥
    czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo będę wdzięczna za każdy komentarz <3