środa, 17 lipca 2013

Rozdział 3

Hejka :*
Dziś dodaję wcześniej,bo jadę na działkę.
Bardzo proszę o dłuższe komentarze :)
One bardzo motywują ale i tak dziękuję wam bardzo.

Rozdział 2
Fabian-Potrzebna nam pomocnica!
Nina-Pomocnica?
Eddie-Pomoc dla Osiriona-Eddiego i Wybranej-Niny.
Eddie-Woow!
K.T-Kto to jest?
Fabian-Nie mam pojęcia!
Nina-A jak ją rozpoznać?
Fabian-Ma znak na ramieniu lwicy.Usposobienie bogini Sachmet.
K.T-była ona dobra?
Fabian-Mówiono o niej kapryśna.Bogini chorób,zemsty,ale jej druga strona była dobra.Niosła pomoc i troskę.
Alfie-Ale to czasem jest zła a czasem dobra?
Fabian-Strony zła i dobra chca ja posiadać.
Nina-Set dla zła.
Eddie-A my dla dobra.
K.T-Musimy szybko odkryć kim ona jest i dopilnować,aby nie przeszła na złą stronę.

--Patricia
To co słyszałam zaskoczyło mnie.Oni nie wiedzą ,ze to ja.Potrzebują mnie.Nie wiem co zrobić?Ja mam niby wybierać? Dobro a zło?Eddie to Osirion a Nina wybrana! Ja jestem pomocą dla nich?Kim był ten głos? Tyle pytań.Usłyszałam,że wychodzą.Pobiegłam do pokoju.

--Eddie
Bardzo mnie ciekawiło kim jest pomocnik! Musieliśmy się jakoś dowiedzieć.Pomyślałem,żeby Amber zabrała dziewczyny za zakupy i podpatrzyła ,która ma znak na ramieniu. Pomocnicą może być Willow,bo Joy mówili,że sprawdzona i..Patricia!
Oby tylko nie Patricia! Nie chcę jej narażać! Ale w sumie fajnie  gdyby była w Sibunie! Dobra,czemu się tak przejmuję. Napiszę do Amber.

--Pokój
Amber-Hej Pati!
Patricia-Pati? Lepiej Patricia .
Amber-Dobra..Patricio idziemy na zakupy.Idziesz z nami?
Pat-Nie..nie lubię.
Amber-Proszę!
Pat-Nie..
Amber-Poznasz nas lepiej?
Pat-Ehh,no niech będzie,
Amber-Jejjj.To za 2 godziny.

--Patricia
Nie wierzę! Idę na zakupy! To do mnie nie podobne.Ta sprawa z Sabiną, czy Sibubą nie daje mi spokoju. Muszę jeszcze podsłuchać ich i dowiedzieć sie więcej.Na razie idę na spacer,muszę pomyśleć.

--Eddie
Byłem taki ciekawy.Kim ona jest?Ta ciekawość zżerała mnie od środka.Muszę sobie wszystko  przemyśleć. Wyszedłem na dwór.Uszedłem kawałek,gdy zobaczyłem jakąś postać.Okazało sie,ze to Patricia. Wyglądała tak ślicznie. Dobra Eddie. Weź się w garsć. Idź i ja przeproś.

Eddie-Patricio?
Pat-Oh nie..Znowu ty!
Eddie-Widzę,że sie cieszysz.
Pat-Jestem w niebie.
Eddie-Posłuchaj..chciałem cię przeprosić. Ta odzywka była bezsensu,ale nie wiedziałem co powiedzieć,bo zawróciłąś  i  w głowie.
Pat-Kolejny nieudany tekst na podryw.Ty tak do kazdej?
Eddie-Juju! Przepraszam cię,ale dziwnie się przy tobie czuję.
Pat-Ohh no dobrze.Wybaczam ci.

--Patricia
On był słodki.Ale nie mogę pokazać,że go lubię.Pewnie on do mnie nic nie czuje.Zrobił te przeprosiny,by nie mieć wrogów. Nagle poczułam jak kropi deszcz,który przerodził sie w ulewę.
Schowaliśmy się pod drzewem.Trzęsłam się z zimna.

Eddie-Zimno ci?
Pat-Nie!
Eddie-Oj widzę. Dać ci kurtkę.?
Pat-Nie trzeba.
Eddie-Nie sprzeciwiaj się.
Pat-Nie potrzebuję jej.
Eddie-Ale uparta,trzymaj.
--Zdjął kurtkę i zaczął jej zakładać.
Pat-Co ty robisz?
Eddie-Zakładam ci kurtkę.
Pat-Dobrze,dziękuję bardzo.

--Eddie
Widziałem jak się trzęsła,ale ten uparciuch nie chciał wziąć mojej skóry. Szczerze,nikomu bym jej nie dał,bo to moja ulubiona,ale dla niej zrobiłem wyjątek.Boję się,ze ona nic do mnie nie czuje i ma mnie gdzieś.Gdy wreszcie założyła kurtkę,uśmiechnęła się.Ale ma piękny uśmiech. Odruchowo zacząłem pochylać się w jej stronę i ją .....


KONIEEEEEEC! 

I jak opinie?

Dziś to koniec. Jutro nic nie dodam ;(



13 komentarzy:

  1. Super!Mam nadzieję,że szybko dodasz kolejny,bo jestem ciekawa co będzie w następnej części.

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowy! Już się nie mogę doczekać kolejnego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny:*
    Oby się pocałowali <3
    Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, nie napisałaś mi u mnie na blogu, to wgl przypadkowo weszłam :P
    Ale wiesz, polubiłam bloga to wchodzę <3

    Rozdział świetny. !
    Uwielbiam ich teksty. Najlepszy :
    - Widzę, że się cieszysz
    - Jestem w niebie
    UWIELBIAM! <33
    Niech się pocałują, niech się pocałują!!
    Dawajj mi Peddie. Wiem, że tego chcesz :D
    Niech Sibuna dowie się o Pat.

    Dodaj jutro.! Albo i dzisiaj!
    Czekam na next!
    Ja również lubię długie komentarzee xd

    Zapraszam i do siebie : loveinhouseofanubis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już widomo, że się pocałują.! Jej.! Czemu w taki momencie.?!
    Czekam na następny.
    Mam nadzieję, że dodasz go szybko.

    OdpowiedzUsuń
  6. TY w takim momencie mam cię walnąc ohhh kocham <333

    OdpowiedzUsuń
  7. super ♥♥♥
    czekam na next ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!!!!!!!!
    Jak moglas przerwac w takim momencie!
    Czekam na nexta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super *>* Cudoo
    Mam nadzieję, że znasz ten emotikonek *>*
    Dawaj następny, bo nie rozumiem jak można przerywać w najlepszej chwili?!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo, oddal jej skórę ! *-*
    violetta14

    OdpowiedzUsuń

Bardzo będę wdzięczna za każdy komentarz <3