piątek, 19 lipca 2013

Rozdział 4

Jakos nie mam pomysłów i weny :(
Ten rozdział będzie króciutki :c

Rozdział 4
Odruchowo zacząłem pochylać się w jej stronę do pocałunku.
Pat-Eddie! Co ty robisz?
Eddie-Ymmm,przepraszam.
Pat-Ja..muszę iść.
--Wybiegła
Eddie-Brawo dla mnie!

--Patricia
Eddie mnie chciał pocałować! Jejuniu! Nie wiem czemu sie odsunęłam,chyba źle zrobiłam. Ale tak od razu? To jest dopiero poczatek znajomości,pierwszy dzień!Nie wiem co o tym myśleć.Nie jestem przyzwyczajona,gdy chłopcy chca mnie pocałować. Chyba lepiej będzie zakończyc znajomość,bo będzie mnie to przerastać.Poszłam do pokoju,była tam Amber.
Amber-Hej Pat.Co sie stało?
Pat-Nic przecież.
Amber-Widzę,cos w miłości?
Pat-Nieee
Amber-Patricio! Mów!
Pat-Nie ważne Amber.

--Amber
Już jej o nic nie pytałam,widać było że cos nie taj.Ale jaka uparta!
O niee! Zaraz zakupy! Zapomniałam! Przecież o tak ważnych sprawach się nie zapomina!Dobra,wołam dziewczyny!
Amber-Pa..
Pat-Nie jestem zainteresowana!
Amber-Zakupy!
Pat-Co?
Amber-Obiecałaś!
Pat-Amber,nie dziś.
Amber-Dzis! teraz!
Pat-A...
Amber-Idziemy!
--Amber
Jak można nie lubić zakupów ja się pytam.No cóż,nie każdy jest taki cudowny jak ja.Muszę się dowiedzieć kim jest Pomocnik.
Gdy byłyśmy na zakupach,wybrałam dla Willow i Patrici koszulki na ramiączka.Żadna nie miała znaku. Tylko Willow jakiś tatuaż kotka na ramieniu.Ale to nie jest lew,na pewno! Nie miał grzywy!
Dobra,biegnę do Sibuny.
--Pat
Amber mnie i Willow kazała włożyc bluzkę na ramiączka. Po co niby?!
No ale to Amber! Zauważyłam ta cała Sibuba poszła do pokoju. Pomyślałam,że trzeba ich podsłuchać.Zbliżyłam się do drzwi i zaczęłam słuchać.
Fabian-Amber..wreszcie.
Nina-I co?
Amber-Ale co?
Eddie-Patricia czy Willow ma znak?
Amber-A to..wiec zadna. Willow tylko tatuaz kotka.
Fabian-To moze ona!
Allfie-Nie..ten kotek to nie jest lew.Nie ma grzywy.Widziałem u Willow,gdy byliśmy na wakacjach.Zapomniałem wam powiedzieć.
Eddie-Że co?! Alfie!! Taa akcja byłaby nie potrzebna! Wiadomo by było,że to Patricia!
Fabian-Nie..teraz wiemy,że to nie Patricia.Przecież Amber widziała!
Eddie-Ale niemozliwe!
Amber-Kazałam im założyc te bluzki i nie było!
Eddie-Poszukiwania nadal trwają.
Fabian-Napisane jest ,ze pomocnik pojawi sie później.Pasowało to do Patrici,ale skoro to nie ona,to juz nie wiem.

--Patricia
Juz nie słuchałam dalej! Pobiegłam na górę.To to był Amber plan.Przeważnie pudruje ten znak. I dzisiaj też go zapudrowałam .Ufff jak dobrze.Lepiej niech na razie nie wiedzą.Myślałam jak t będzie ,gdy nagle do pokoju wszedł...

Przyznam się,ze pisałam go teraz na żywca :P
Następny za 13 komentarzy

Muszę tak napisać,bo szybko tylu nie bedzie,wiec będę miała duzo czasu napisać ;)

BEZ SPAMÓW <3

Paaaaa ;>



25 komentarzy:

  1. Świeetny ^.^
    Zresztą jak zawsze *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. No weź!!!!! To jest boskie!!! Kiedy next??

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny ♥♥
    czekam na next ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny rozdział :* Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział świetny. :D
    Czekam na next. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super./ tdanubusakochamy,pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy odcinek ! Zapraszam :D
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/07/stracone-marzenia-odcinek-3-juz-nigdzie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bomba ! ... kto wszedł no ? /Rebecka

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, jest świetny.!
    Naprawdę bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny! Kto wszedł do pokoju???<33

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozdział spoko, tylko wydaje mi się strasznie podobny do tego co ja kiedyś napisałam (http://asdasdasd-hjg.blogspot.com/2013/07/rozdzia-7.html?m=1 ) Amber wyciąga Patricie na zakupy by zobaczyć czy przypadkiem nie ma znaku na ramieniu. No a wcześniej to pudruje. Zupełnie jak u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedzialam o tym.
      Jestem nowa :)
      Ale przy tym pomagała mi moja przyjaciolka i to był jej pomysł, więc być może czytała twoje opowiadania i cos takiego mi podała.
      Jeżeli tak to przepraszam,ale naprawde nie wiedziałam :(

      Usuń
    2. Okej, spoko.

      I ps. Zapraszam do mnie <3

      Usuń
  12. Twój blog został nominowany do The Versatile Blogger . Szczegóły u mnie: http://housee-of-anuubis.blogspot.com/p/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozdział cudowny ! <3
    Przepraszam, że wcześniej nie skomentowałam, nie było mnie.

    Jednak nie było pocałunku, osz Ty!
    W następnym rozdziale, wiem, że tego chcesz! :D
    Ciekawe kiedy się dowiedzą, że to Pat?

    Oczywiście czekam na szybki next!
    Zapraszam też do siebie : loveinhouseofanubis.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra ! ;))
    violetta14

    OdpowiedzUsuń

Bardzo będę wdzięczna za każdy komentarz <3